[[ ALIA MOCHI ]]

HOME ABOUT MY CONTACT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Assalamualaikum Welcome to my ordinary blog. Thanks for visit me my blog
MY STORY









© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from . Do tell me if I do not credit yours.


New skool :')
Tuesday 6 March 2012 | 0 exo stan


hyep there, lieya here,*pahal mlm2 nie aq blogging ==". beb aq nak citer pasal skool bru aq lha *tergerak hati  nk tulis nie :) skool nie namanya smk meru  korang mesti pernah dengar kn ? *sebab skool nie famous :p lose sekolah ini ader spesial  special ...nak tahu apew ?? *nak tahu jugak nah ..  because this skool ader asmara  asrama , so ia nye most special :p , skool nie pelajar paling ramai di dunia daerah klang only *nak tipu x pandai jumlah pelajar disini seramai 4 ribu lebih kot :') hahah , *aq bkn kira pun cikgu yg bagitau :) so , aq rasa terkejut pun ada ... btw, u feel better to ? why.. ? aq dpt lots of friend in this skool  nak tahu jugak ?? most special , my neigboard  Sazzlin,Ika,Farah,Amira,Najiha, << klik klo nk thu :) itu jew nice friend aq ??  


Aq kat skola nie baik *puji skit diri  dry skola lmer aq.. dulu mcm setan lha jugak,, but the way now aq mcm alim :') hahah.. I know aq tengah puji diri lagi ... dah shut up !! but this skool not very interisting for me why ? *nk thau sini meyh :) skool nie pun ramai budak arrogant  you know them right ?? if you dont know i says you are very2 stupid girl or boy ?? *jangan marah hanya gurauan semata-mata  wha pnjg nyer aq buat karangan ... so aq chau dulu dri aq buat taik pulak kt sini ....
Tata
lieya singnature ;