[[ ALIA MOCHI ]]

HOME ABOUT MY CONTACT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Assalamualaikum Welcome to my ordinary blog. Thanks for visit me my blog
MY STORY









© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from . Do tell me if I do not credit yours.


Segmen "JOM KENALI KPOPERS"
Tuesday 20 November 2012 | 0 exo stan


Annyeonghaseyo and assalamualaikum to all chingu's okay , lieya ada join satu segmen tapi yg anjurkan adalah lieya sendiri dalam blogger Korean Fever (MY) lieya first time buat segmen so masih blur lagi hahah okay lieya dah start nk berceloteh nie okay , lieya jawab first answer until 5 lets answerr :) 


 Mengapa anda suka kpop nytakan sebabnya

My answer is very simple because kpop the best ! okay actually saya meminati kpop adalah dari segia bahasa diorang OMG is fucking damn cute :3 and tarian or MV diorang btw saya lebih meminati lagu kpop kearah balada , and rock yg soft song maybe saya tak layan heheh btw saya paling suka lagu sedih MBLAQ Its War tiga kali tengok Mv tuh tiga kali jatuh air mata , eh dah lari tajuk okay itu sahaja :)






 Korang paling minat Kumpulan kpop apa ? (3 sahaja) dan nyatakan sebab anda menyukai kumpulan itu (2 sebab)


Okay answer bagi soalan diatas adalah : okay kumpulan kpop actually banyak tapi nk tiga jew reda jew lha hehehe XD okay first kumpln saya minat of course lha SHINee second SNSD and last ZE:A and sebabnye btw sebabnye dituju khas untuk kumpln SHINee disebabkan Minho oppa dia ada dlm rancangan sport korea terkenal jugak lha dulu iaitu Dream Team first tengok Minho itu terus tergerak nk search pasal diorang then saya temui cinta sejati iaitu Onew my lovely oppa , video Mv diorang pon best Yuhanam rancangan tuh pon best last paling suka Hello baby omg i wanna faint maybe panjang sangat kot okay sampai situ sahaja for question number 2 next :



 Variety show apakah yang anda minat (2 sahaja)
OKay ckp pasal variety show nie senang jew jawapan saya saya suka Dream team and Star King mostlyy Dream team lha sbb show tuh buat saya tekeluar jantung hahah *dangerous line* sbb terlalu takut tgk idol kpop main dlm permainan tersebut btw Star king pon saya suka juga sebab dia tunjukkan bakat btw most like bahagian Magic sbb ahli magic nye cute hohoho gatai jap :3 itu sahaja .




 Tahun bila anda menyukai kpop dan melalui apa  ? 
okay answerr nie paling saya suka jawab saya suka kpop tahun ini XD hahah malunya tapi saya bersama shinee 276 hari dah :P heheh saya meminati kpop melalui kawan kpopers saya yg disembunyikan identiti nye hahah dan melalui variety show Dream Team heheeh first saya just suka tgk K-drama tak interesting about kumpulan kpop lepas tgk variety show lebih terperinci saya pun menyukai kpop fist-2 memang saya kutuk kpop oh malunya itu sahaja XD


 Nyatakan "BIAS" yg paling anda sukai (sebanyak yg mungkin)
ini sahaja :



  • Onew - SHINee
  • Yuri  - SNSD
  • Hyungsik - ZE A
  • Baekhyun - EXO K
  • Luhan - EXO M 
  • Zelo - B.A.P 
  • Junho - 2pm
  • Dongwoonie - B2ST
  • Seungri - BIGBANG
  • Jeongmin - BOYFRIEND
  • Minhyuk - BTOB
  • Aron - NU'EST
  • Jaejin - Ft Island
  • Siwon - SUJU 
  • Myungsoo - INFINTE 
  • Chunji - TEENTOP
  • Baro - B1A4
  • Seulong - 2AM
  • Jonghwan - 100%
  • Hyeongkeon - A-JAX
  • Ray - C-CLOWN
  • Jonghyun - CN BLUE
  • Daegon - F.CUZ
  • Thunder - MBLAQ
  • Seyong - MY NAME
  • Kyuhyun - SUJU
  • Sulhu - X5
  • U-know -TVXQ / DBSK
  • N - VIXX
  • Kanghyun - TOUCH
  • Lee minho
  • Kim hyun joong
  • Kim bum
  • Song jong ki
  • Hyomin - T-ARA 
  • Lime - HELLO VENUS
  • Suli - F (X)
  • Seohyun - SNSD
ada seorang sahaja perempuan :P . Thats all my answer for this segemen rasanya dah tak perlu nk membebel panjang-2 lagi kat sini sampai situ sahaja hope enjoy semua bye wassalam *ppyong*