[[ ALIA MOCHI ]]

HOME ABOUT MY CONTACT BIASES FOLLOW DASHBOARD

Assalamualaikum Welcome to my ordinary blog. Thanks for visit me my blog
MY STORY









© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Image from . Do tell me if I do not credit yours.


Exam Its over I anm Standing still ?
Saturday 9 March 2013 | 0 exo stan


Annyeonghaseyo and Asslamualaikum ! Yeahhhh ~ *Eh ! kenapa happy sangat nie cepuk kang* mesti pelik kenapa lieya happy gila kan ? haha korang pon mesti dah tahu punya if tak tahu nie nak bagi tahu nie :3 okay ! EXAM ITS OVER omo ~ to happy go die *party hard* Btw ada jugak yg membimbangkan hati nie sebab apa ? nie kes result ujian exam abis abis jugak but .. result ? telan air liur den :3 Lieya dah try the best sampai tinggal 3 soalan ? bo ? tiga soalan banyak tuh nie semua angkara math ,You math its fucking cruel huhuh ~ cedih kot math tiga soalan tinggal sbb soalan nye membunuh otak Lieya aigoo ~ agaknya bpew lha Lieya dapt hope tak segagalnye *mcm mnew tuh* Yg lain tak ada masalah senang lha jugak tak ada lha sampai terkecing dalam seluar an ? hahah act lieya pon lupa nk story apa nie okay lha jom kew entry kedua 


Okay next entry , OMO ~ u-kiss comeback ! aaaa ! wanna scream a lot , title for the song Standing still okay nice ! the song very powerful too ^0^ aaa ! Kevin Why your voice kill me ? hahaha , joke only their dance too good can I say ~ haha okay lha itu luahan lieya untuk lagu u-kiss baru :3 Okay lagu nie lieya buat special Lieya download 1080 hd ! pewrh nampak gila kehenseman si Kevin tuh ~ Kiseop pon apa kurang nye hehehe ~ awesome make me ASJSHDKJAHFL :3 hahah why I saya forget i now nk tunjuk sikit gif dalam MV Standing still I stole from tumblr dont tell anyone okay promise ? enjoy btw you can stole this gif hahah cruel right ? yes I am okay now started :D

     
  


Susah nye nak stabil kan gif-2 nie aigoo pening kepala den ~ hahaha apapun U-kiss fighting ~ heheh maybe itu jew kot entry lieya pada hari nie so chau dulu wassalam *ppyong*